Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny

 

Fundacja Rozwoju Regionu Rabka od dnia 01.03.2012 roku realizuje projekt pn.:

„Zapewnienie usług z zakresu rozwoju firmy dla przedsiębiorców oraz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w formule one-stop-shops” .Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

 

W ramach Projektu, Konsultanci PK KSU świadczą:


Usługi informacyjne, dzięki którym klienci mogą dowiedzieć się wszystkiego na temat działalności gospodarczej, tj.:

  • jak, krok po kroku, założyć własną firmę;

  • co zrobić, aby firma prężnie się rozwijała;

  • skąd i w jaki sposób pozyskać środki finansowe na założenie lub rozwój przedsiębiorstwa;

  • jak pokonywać problemy pojawiające się w bieżącej działalności.

 

W ramach usługi informacyjnej klienci mogą również otrzymać informacje jak i od kogo uzyskać specjalistyczną usługę tj.: porady w obszarze transferu technologii, finansowanie zwrotne etc.

Konsultanci pomagają także w zaaranżowaniu spotkania z usługodawcą specjalistycznym oraz będą prowadzić dalszy monitoring losów klienta.

Usługa informacyjna jest usługą bezpłatną.


Usługi doradcze, kierowane są do poszczególnym grup klientów PK KSU:


Asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej stanowi idealną pomoc dla osób planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej.

Wykwalifikowani konsultanci PK KSU poprowadzą Klienta przez wszystkie elementy związane z zakładaniem własnego biznesu, a w szczególności w zakresie:

  • wstępnej diagnozy potrzeb klienta,

  • konsultacji nt. profilu planowanej działalności,

  • analizy SWOT planowanej działalności,

  • analizy form i źródeł finansowania działalności,

  • pomocy w przygotowaniu biznesplanu,

  • wyboru formy organizacyjno-prawnej prowadzenia działalności gospodarczej,

  • przygotowania dokumentów niezbędnych do rejestracji działalności gospodarczej,

  • pomocy w rejestracji działalności gospodarczej w bazie CEIDG oraz dokonywania zmian w dalszym etapie jej prowadzenia.

Asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej jest usługą skierowaną do już działających przedsiębiorców. Obejmuje ona doradztwo w 4 podstawowych obszarach działalności firmy, tj.:

 

  • Wymogi formalno-prawne dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej (bieżące wsparcie w wywiązywaniu się z podstawowych obowiązków przedsiębiorcy, w tym składanie dokumentów do ZUS i urzędu skarbowego);

  • Marketing przedsiębiorstwa (konsultacje w zakresie przygotowania strategii marketingowej, w tym zakresie wykorzystania marketing mix-u, analizy SWOT, analizy wpływu czynników zewnętrznych i wewnętrznych na pozycję strategiczną firmy, budowania relacji z klientami, podwykonawcami, wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu w tym strony www);

  • Organizacja przedsiębiorstwa (organizacja pracy przedsiębiorcy, zarządzanie czasem, dobór personelu, podział obowiązków i odpowiedzialności, skutki prawne prowadzenia działalności gospodarczej, zmiany formy lub zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, zawieszanie, zamykanie działalności gospodarczej);

  • Finanse przedsiębiorstwa (m.in. konsultacje w opracowaniu kosztorysu przedsięwzięcia, tj.: koszty, przychody i źródła finansowania; pomoc w zastosowaniu podstawowych narzędzi zarządzania finansami poprzez planowanie przepływów pieniężnych i kosztów oraz controllingu)

Usługi doradcze są dofinansowane w aż 90%, a ich koszt dla klienta to 10 zł za godzinę pracy doradcy.

Usługi świadczone są w różnych formach w zależności od potrzeb klienta:

  • osobiście:
    - w biurze FRRR od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 12.00 ul. Orkana 16 B 34-700 Rabka-Zdrój, tel.: 18 26 777 39, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • na dyżurach wyjazdowych:

 

Nazwa instytucji ulica nr budynku nr lok.

Miejscowość

Termin dyżuru

Godziny dyżuru

Telefon

1

Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 1

Brzesko

1,2,3,4, piątek miesiąca

9:00-13:00

14 686 31 00

2

Starostwo Powiatowe w Limanowej ul. Józefa Marka 9

Limanowa

Każdy pierwszy i drugi wtorek miesiąca

10:00-15:00

18 337 58 63

3

Urząd Gminy Chełmiec ul. Papieska 2

Chełmiec

Co drugi miesiąc w każdy trzeci wtorek miesiąca

10:00-15:00

18 414 56 22 lub 18 414 56 43

4

Urząd Miejski w Krynicy –Zdroju Kraszewskiego 7

Krynica-Zdrój

Co drugi miesiąc w każdy trzeci wtorek miesiąca

10:00-15:00

 

5

Powiatowy Urząd Pracy ul. Szpitalna 14

Nowy Targ

1 i 3 wtorek miesiąca

9:00- 13:00

605 517 685

6

Biuro FRRR

ul. Limanowskiego1 A,

Wieliczka

Każdy czwartek miesiąca

10:00-14:00

12 27 811 72

7

Urząd Miejski Andrychów
ul. Rynek 15

Andrychów

Pierwsza i trzecia środa miesiąca

11:00 – 15:00

33 875 23 60

  • Drogą telefoniczną : usługa wymaga wyrażenia zgody Klienta na nagranie rozmowy, przetwarzanie danych osobowych oraz podanie danych niezbędnych do zarejestrowania usługi w systemie SIKSU.

  • Drogą elektroniczną: wymaga zalogowania się do serwisu SIKSU.
    Osoby, które po raz pierwszy chcą skorzystać z elektronicznego systemu uzyskiwania informacji muszą się zarejestrować. Do rejestracji potrzebne są dane osobowe (w tym PESEL) oraz teleadresowe.

Innych lokalizacjach:

  • ul. Paderewskiego 6, 33-100 Tarnów, tel.: 14 621 03 43
  • ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, tel.: 33 876 28 76
  • ul. Tarnowska 28, 33-300 Nowy Sącz, tel.: 18 441 11 19

Konsultanci PK KSU Fundacji Rozwoju Regionu Rabka:

Usługi informacyjne: Joanna Przybyło, Iwona Traczyk Renata Bryła, Małgorzata Mrowca

Usługa informacyjna opieka nad klientem : Magdalena Kochanowska – Drożdż

Usługi Doradcze – asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oraz asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej: Maciej Kopytek, Joanna Przybyło, Renata Bryła, Małgorzata Mrowca.